shopping

2008-03-04, 18:01:35 / Kategori: Allmänt
Hej! kom alldeles nyss hem från Kemi, jag köpte en grå jacka och sedan en grå/svart scarf,tänkte har ju alltid svarta jackor så dags för en annan färg.Fast morsan tyckte jag var lite onödig,eftersom ja köpte skinnjacka också i fredags haha ;p , men vadå man kan ju switcha ibland :P..sen köpte jag bara ett svart vanligt linne, en svart övertröija där det står ONLY och sedan ett par jeans, thats it i think.

jeeh, idag blir det sola!, inte ute då ;} ..fan härligt att sola..var så länge sen..Gran canaria sist :( ..fan vill tillbaka!!!
fast nästa gång ska jag till Miami beach.Men får se när ;p

Ja nu har jag inte så mycket mera att skriva :) ska lägga in lite bilder från när jag och frida var på fika runda i fredags å kanske lite andra bilder  med :)

Titta nu vad söt frida på Hanna's cafe!
image70
Jag i min nya jacka och scarf haha..
image73


en bild från hannas cafe.        
                  Pernilla ,ikemipåenrestaurang. image74

& min kära mor =D
image75

Dådii, hejppa ;P

Love you honey bunny <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?