Sportlooooooooooooooov! :)

2008-03-02, 17:10:45 / Kategori: Allmänt
Hejsan svejsan

Idag har jag fanimej vaknat klockan halv 8 ;o , steg inte upp då men vaknade och låg bara i sängen och läste cosmopolitan, jag somnade igår typ vid 10 haha..var så trött efter fredagen :) ..

Det var faktiskt kul hos Linda ;)

fan också min mobil laddare har gått sönder så kan inte ladda telefonen för ingen har sådan laddare här hemma, men Janis farsa kanske har..för han har en ganska ny nokia, så måste testa ifall den passar i min så jag kan få den igång!

Jeppjepp, skönt med sportlov också..är så jävla less på skolan så det är inte sant ;P ..
Jaa vad ska man hitta på under lovet..typ ta det lugnt bara, morsan lovade att vi skulle åka till Kemi eller Luleå någon dag och köpa lite kläder eller nåt, fast seriöst det finns inte nåt i lule eller kemi..borde typ åka till ume haha..nämen
dom borde fixa hit mer kläd affärer!!!!!!!!!!!!!!!!

det ska ju komma, men det tar så jädrans länge..

Aja, gu vad jag känner mig trött..har ju vaknat ganska tidigt.

skriver nog lite senare,
Pussbye

Älskar dig jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?