Sunday

2008-03-09, 13:58:40 / Kategori: Allmänt
Då vart det slut på sportlovet ,imorgon börjar skolan..åfyfan vad jag är less, det har varit så skönt med lov! :) fast en sak är ju bra, om 3 veckor har vi lov igen, eller om det inte bara var 2 veckor kvar..det går fort! ;>

Jag har väl inte gjort så mycket under lovet faktiskt, umgåtts med frida , sen druckit med Gina och massa people, sen varit med honey =) ..tagit det mest lugnt, en dag var jag ju i kemi också å handlade lite.

fan vad jag längtar till sommaren det är helt sjukt..är jävligt less på det här kalla vädret =/
vill bara flytta bort härifrån, Stockholm skulle sitta så braaa ;) i love it..där har man allt utom lugn och ro, alla klagar påa tt det är så stressigt där men vafan bara för att andra stressar behöver man inte själv göra det ;D fast det kanske smittar av sig haha nämen dit ska jag flytta en vacker dag!

yeahyeah, nu ska jag sluta skuuma, har nog inget vettigt att säga ändå..ska hoppa i duschen och sen får man se vad jag hittar på.

"Learning to love yourself is the greatest love of all."                         

/ Änzääh   I Luuv u Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?