Boring..

2008-05-11, 18:04:10 / Kategori: Allmänt
söndag, tråkig dag som vanligt , nåja..idag har jag inte gjort nå mkt..varit ute och gått med hunden bara, sen bakat muffins haha alltid baka ;P sen kolla jag en film som kom på tv :)

Tidigare vart det ju dåligt väder regn och så, men nu ser det ju finare ut! =) men fortfarande kallt :(

Hoppas det blir varma dagar nästa vecka ;p

Bläddra bland kontakterna på din mobil.
 - Stanna slumpvis.
- Ta namnet och sätt som svar.

Hej, jag heter Anna,
Jag är jättekär i Elin,
men jag tycker att Emilia är snyggast.
 Den fulaste på hela jorden är farsan,
fast 149 är nästan ännu fulare.
Jag tycker att Heli är helknäpp,
men idiootti är nog den mest korkade person jag vet.
 Hetast i universum är Jani,
och Sulan kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Laura!

HAHAH fan vaad cp :) men nice att jag fick Jani på hetast i universum, men inte konstigt det stämmer ju ;P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?