Goddag.

2008-05-27, 14:00:47 / Kategori: Allmänt
Äntligen funkar bloggen!..försökte skriva igår , men neeeejj..Ja det är väl för att dom hållt på att ändra massa shit ;p till publishme osv.

Ska börja med att berätta lite vad jag gjorde igår , Jag umgicks med Heli & vi var på skopunkten och blandannat ikea tittade runt lite, hittade ett par söta klackeskor med peeptoe från skopunkten..men hade inte råd ofc ;D ..kanske önskar dom när man fyller år =) ..

Sen vart vi lite hungriga så vi drog till coop och köpte baguett och loka, sedan vilade vi magarna ett tag och sen fikade vi på fiket där vid coop...kommer inte just nu på namnet men skit samma..

det var väldigt trevligt att vara med Heli vi har kännt varandra i flera år och har massa minnen osv..fast nu har vi glidit isär men nu börjar vi igen att umgås ! heli är en bra person ;) så henne vill man inte förlora.

Aja just nu sitter jag här och tar det lugnt ett tag, har städat hela dagen ! tänkte göra mor & Jorma glada när dom kommer från Bulgarien..dom är väl strax framme i Kallax..fast sen tar det ju en timme att köra hit också.

Får se vad dom har med sig för något :) kanske ger hon först ihelg om det är en födelsedagspresent till mig..aja vi får se.

Idag skulle våran dans lärare vara borta då det kommer en dansare som tydligen var en mycket bättre dansare än våran lärare..och då  måste hon vara suuuper bra, för våran lärare är ju i eliten osv ;) så måste vara koncentrerad så man lär sig av ett proffs idag.

aja nu ringer madde! Pussheeeej.

Älskar dig Jani <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?