Hemma nu!

2008-05-05, 09:43:06 / Kategori: Allmänt
Usch och fy vilket väder, var framme i Haparanda busstation halv nio , så det var inte för så länge sen 35 minuter sen =) ..Aa men ser en skillnad på söder och norra sverige..i södra sverige vart det blommor och gräääs och båtar i vattnet, så som det är på sommarn! det var härligt, men sen här finns det fortfarande lite snö :( ser jätte tråkigt ut och så regna det nu också när man kom hem.

Men det har ju vart fint väder här nu i några dagar, hoppas det kommer tillbaks! ;P

Ja när jag kom hem så var det bara
Robban hemma :D haha gu vad glad han blev, och jag med ofc..Har saknat min björn :)

Jag ska nog ta en promme med honom senare efter att jag vilat en stund..käkar frukost nu ;P

usch jag diggar inte alls buss, det där var nog den hundrande miljoende gången jag åkte, men sista! nu fick jag nog fan.

Ja shoppingen då, nå det blev inte så mkt :) hittade faktiskt inte heller sådär riktigt fina kläder som ja skulle velat ha..nu undrar ni väl att såklart i sthlm ska det ju finnas allt, men jag tror att det kommer in bättre/finare kläder snart till sommarn då.Sedan tänkte jag att jag ska spara pengar, för ska ju snart igen tillbaks till stockholm..och då behövs det för då ska jag shoppa på riktigt ;D

Jag kan lägga upp bilder sen på kläderna, för dom har jag fotat med Janis Digital kamera..så ni får se sen.

Stockholm i mitt hjärta ..sjunger dom & så äre!!
En vacker dag ska jag flytta till stockholm!!! vill bort härifrån fortfort , elller här finns ju mina vänner och så, men seriöst..man blir deppig av att bo i en sån här tråkig stad !!!

image130


Aja men nu ska jag sova lite grann! , men skriver senare & lägger bilder osv..

Pusssss

J <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?