inte riktigt nöjd

2008-05-22, 14:33:57 / Kategori: Allmänt
Hej! ..jag blev faktiskt inte riktigt nöjd med min lugg..det var inte så jag ville ha det precis! alldeles för kort, nåja den växer ju ganska fort.

Fast jag märkte på Jani att han digga det som fan , weird..och alla andra som sett den tyckjte det var fint, men inte min stil..det ser ut som ja klippt vanlig lugg..det är för att det är så kort så det inte syns att det är lite längre på sidan, men om några veckor borde det nog se hyffsat bra ut ;D

här är 1 bild.
image154

Nästa helg fyller jag 18 också..guu vad tiden går fort.. ska fan ha hundra stycken smörgåstårtor..det är så gott, har lust att fa och köpa en nu ! ;)


Jeeeeeeeeessss..Idag händer väl inge spec, ska strax till ica och handla mat och lite nya hårstuff, typ hårspray osv.

luggen är faktiskt ur svår att fixa !!! kan inte få den sådär bra som frisören gjorde ;/ ..får väl gå runt och se ut som en tönt i några veckor! :P

ihelg vet jag inte ännu vad som händer utom attt imorn ska jag  umgås med Elin som kommer från Piteå och sen skulle nog Madde hänkka på ;P ..på lördag ska jag nog ta en myspys kvälll med honey.

Aja sköt om er allihopa HEJDÅ!

Jag älskar min sötnos ;) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?