Ledig dag!

2008-05-07, 13:29:47 / Kategori: Allmänt
Tjabbba ;P

idag hade vi ledigt då från praktiken för det fanns ingenting att göra så ;P
Kom just från en promenad med robban & jani :) gick bara 3,3 i riekkola.

Aa sen har jag också beställt en bärbar dator i dag, eftersom min suger &  jag vill istället ha en bärbar.

Den beställde jag
http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=HPPAVDV9762

Ville egentligen ha en med speciell färg typ rosa elller nå , för tycker det är tråkigt alltid med svart eller silver :) men man kan inte få en sån bra bärbar för ett så bra pris med en rosa färg ..såå ja tog den där! ;D

Egentligen tror jag inte att jag hade behövt sådär bra, eftersom jag spelar inte och sånt med min data, kollar ju bara filmer och skriver, chattar osv..men Jani kan ju spela nu ;) haha.

Den var slut i lager nu & kommer först nästa vecka..så får väl den då någon gång.

sen vill jag bara säga till alla i Happis eller dom flesta som verkar ha tråkigt liv, MIND YOUR OWN BUISNESS!!!!!!!!!

I love you bejbe <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?