niggas and bitches

2008-05-28, 20:20:28 / Kategori: Allmänt
sitter hos min bejbi nu och lyssnar på reggaeton ;D , han tittar på simpsons..orkarinte kolla på det så tänkte läsa lite bloggar och kolla kläder innan filmen börjar kl 9 på 6:an, jani sa att den var helt bra så vi tänkte titta på den.

Ja men iaf idag har jag och jani först lagade vi mat, sen promenerade vi hemifrån honom till jala och gjorde hål i öronen..eller Jani skulle göra ett hål bara så då sa han att jag kunde göra ett att han pejjar för ett hål kostar 100 kr och med 2 hål kostar det 140.Svinigt dyrt ändå..man kan ju göra själv! men tänkte att har inte såna där smycken så skit samma ;P

och efter det for vi hem till mig en sväng bara och jag snackade med morsan om på fredag vad jag ska bjussa mina kompisar på :) ..så hon tänkte att hon kunde göra taco paj..det är gott! så det får ni käka på fredag iaf! ..sen ska vi imorgon och handla lite gött, tårta osv.

aja nu ska jag kolla lite kläder på nätet..tips på nå bra sidor?







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?