oh god!

2008-05-29, 10:44:40 / Kategori: Allmänt
irriterad jag är på den här tiden..POLLEN , fyfan vad mina ögon kliar sen har jag jätte jobbigt i lungorna..men det är väl astman..och har ingen spray med mig heller..nåja ska snart hem och knarka allergi tabletter och seretide.

Härligt att dom lovat fint väder under helgen då jag fyller år :) då kan man ju vara ute också om det är varmt på kvällen/natten också d.vs ...mellan 18-20 grader har dom lovat! hoppas det håller då ;p

måste fa och promenera med hunden en sväng också :) ..sen vänta på att mami kommer hem så vi kan draoch handla, hon är i kalix nu med Jorma.

fan också att studiet kommer först på fredag..hade viljat gå och kolla om jag hittar nå nya kläder man kan ha, för har inget snyggt att ha när jag fyller år då man kanske vill va lite finklädd till krogen och såå.

men kanske kan låna pengar av morsan eller farsan och gå och kolla efter att jag övningskört imorgon =)

aja! men alla inbjudna , vi ses imorn ;)

<3Jani




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?