Onsdagggg!!!

2008-05-21, 15:19:51 / Kategori: Allmänt

Bonjour

Ja idag var jag hos frissan tidigare,för att klippa snelugg då,...det blev mycket kort, men det förstår jag ändå eftersom att den växer så fort annars skulle jag ju måste klippa snart igen ;P ..jepp Men det tar ett tag att vänja sig..Jani tyckte iaf det var skit snygggt :) ska ta bilder sen och lägga hit.

Aja idag är det en slö dag ..hade ju frisörs tiden kl 08.00, sen när jag kom hem vid 10 eftersom Madde också klippte sig så tog det ju så länge..så kom jag hem och käkade mat sen la jag mig och vaknade vid 14.30,

sen har jag bara mögglat här framför datorn ;P ..och tvättat kläder..visst är jag duktig.

Jag ska städa mitt rum också.

Puss på alla söta.

P.S Latino musikäger!!! ;D eller som ni kallar det "turkmusik"


Janjih <3       

Anonym

grymmaste tävlingen, värde ca 15 000:-

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment



2008-05-21, 15:27:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?