HEJHEJHEJ!

2008-11-06, 13:50:21 / Kategori: Allmänt
Nu har jag gått och blivit sjuk! :( ..eller har ju varit förkyld hela veckan, men nu blev det värre..halsont & feber..icke kul! :(

Natta som vi skulle fira imorgon också! , kan nog inte göra det =/ ..känns bäst att dra till luleå..köpa uggs, sen åka hem o vila! ..
borde faktiskt dra till Luleå..fast orkar inte när man är sjuk..men borde köpa varma skor så jag blir frisk nångång..

& hittar inga uggs här inte så ..

Nåje, baby är och jobbar nu vet inte riktigt vad jag ska hitta på att göra nu, borde gå och duscha ..kanske kolla lite tv :) fan klockan är redan halv 2, den tickar hela tiden den saken , känns som att tiden går snabbare när man har bytit till vintertid..konstigt ;D .

Usch,känner mig så sugen på allt sött just nu..jag och Frida var i shopping centrumet igår och då käkade vi på hesburger, fan vad jag fick ångest..jag som skulle sluta äta det dära nästan varje dag! Nu är jag sugen på godis..så nu ska jag bita ihop, göra en smoothie istället och sen kunna vara stolt! :) hihi .



Syster,jag,emmelie :)


jag säger bara en sak, fyfan vad hur jag såg ut!


Äsdch det får räcka, hoho ..nåja nu smoothie! puss -v-

Älskar dig Jani föralltid!
du är bara så  bäst :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?