Friday night!

2008-10-03, 23:17:07 / Kategori: Allmänt
Tjenis :) , idag vaknade jag med så halsont som man bara kan ha! =( och sedan ont i öronen ;/ ..så frida har nog smittat mig för hon hade ont ihalsen tidigare i veckan iaf och jag tog lämning från henne så tror det kom därifråån..:(

aja men iallafall idag har jag varit med Elin! det var jätte roligt att träffa henne, har inte sett henne sen juni typ ;S..

Ska umgås med henne nästa helg om hon kommer hit till Haparanda!

Jeppjepp, nåja jag köpte en röd jacka idag ,för frös såååå mkt hade bara min fula, tunna gråa jacka så! & sen köpte jag en vit halsduk & mössa  ..
Sen har jag köpt två par benvärmare ett par svarta med rosetter och ett par gråa, ångrade att jag inte köpte vita..Nåja det hinner jag en annan gång också :) .Har faktiskt inte köpt nå mkt idag, det finns inte så mkt där i luleå..Det är faktiskt en av dom sämsta shoppingställena i hela sverige!! haha ..

Sen köpte jag ett par svarta jeans och gissa priset? =) 99 kr, HEJJA GINATRICOT :D pfft , sen köpte jag massa underkläder och strumpbyxor m.m tror inte att jag köpte något mera :) ska spara "shopping pengarna" tills när shopping centrumet öppnar här & sen måste jag ju spara till Utomlands så får inte slösa heller för mkt.

Hittade en så jävla snygg kofta! en mörkbrun , fan vad jag ville ha den :) Så mysig å skön ,fanns bara i s,m & l ..och jag hade behövt xs för dom var så stora i storlekarna, annars brukar jag ha S eller M =) beror helt på .

Mamma köpte en vit Dolce&gabana tröija åt mig från Grekland & sen en fin blå ring :) jätte gullig faktiskt ;p

fyfan vad jag mår illa just nu, har ätit en bit av varje tårta vi har hemma & vi har 3 olika + en massa annat gott bakelser osv..som att man kan motstå det??? haha NEJ ..fifan ; ) MKT BÄTTRE ÄN ALKOHOL JUST NU är inte alls sugen på det när jag är här..så tråkigt, alltid samma folk, alltid samma sak, siis come on.

det här är andra helgen jag är nykter :) Jede skönt, kanske kan ta nån drink imorn men inte SUPA, eller så sparar jag det till typ nästa helg.Eller till helgen efter det.

Btw, Såg att Apple har fått nyare Ipod nano med fler färger! ..jag tycker om deras desing och så, men Itunes är dåligt.Dem vill ju bara att folk ska använda deras program, om ni tänker efter såna här billigare mp3, mp4 så stoppar du bara in usb kabeln och sen behöver du inte göra nå mer =) Men med ipod är Itunes ett måste för att sätta in något.

Den finaste färgen är nog den BLÅA! den är sådär fin ljusblå :) & den rosa, men känns som att alla tjejer har den rosa så inge kul,klart den lila också är snygg & den härliga gröna! nån av dom färgerna skulle jag nog ta, den röda var också ball! ..Min ipod jag hade var vit , lite tråkig färg faktiskt.

Här kan ni kolla dom : http://store.apple.com/se/browse/home/shop_ipod/family/ipod_nano?mco=MTE3MDY

Nåja nu ska jag typ tanka något roligt som jag kan kolla på och fortsätta äta tårta ;O om jag inte spyr snart då..hehu,

Pusshejs! Jag älskar min Jani såååååååååååååååååååå mkkkkkkkkkkkkkkkkkttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?