Gokväll allihopa!

2008-10-26, 19:39:52 / Kategori: Allmänt
Sitter hemma just nu och har just ätit en jätte god macka och druckit oboy :) mums vad gött.

det är dom där nya mackorna från pågen som varit på reklam dom ser och är jätte goda ;D hehe..

Jag är jättesugen på att fixa min blogg,den ser faktiskt förjävlig ut! , jag ska göra det här någon dag och mixtra med photoshop och en massa annat så får vi se vad jag kommer fram till för header och det ;) ..det ser så fattigt ut med "Anza- my life" Men så får det vara nu!

Ska alldeles strax hem till min sötnos! och myspysa bara ;> ..

På Torsdag öppnar ju shopping Gallerian här! Jävligt kul faktiskt med lite shopping i Haparanda! vi får ju pizzahut & subway dit ;) ..sedan massa annat..Ginatrico,h&m osvosv.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?