AloHha! ;>

2008-09-03, 10:57:36 / Kategori: Allmänt
Har vaknat kl 9 idag, Elin ringde och väckte mig så tänkte att det är lika att vara duktig och stiga upp då.

Jag tog ett bad nästan direkt för att vakna, och sen har jag bokat flygbiljetten hem på Söndag.

Seriöst! Det lönar sig att boka på www.sas.se

Jag frågade här i Stockholm på några Resebyråer och priset där ligger mellan 500-1000 kr och jag tänkte ju åka på söndag och just då så kostade över 1000 kr , och då bokade jag genom nätet för endast 493 kr! =) Så det lönar sig faktiskt.

Sitter just nu och mumsar i mig lite Yoghurt, MUMSSSSSSSSS ;D

På ett tag ska jag nog ta bussen in till Bro centrum och handla massa gött på Ica,var ruskigt sugen igår på nå fika..Dammsugare, muffins m.m ..men jag orkad einte börja dra så idag ska jag istället köpa något sådant sen kolla nå film & bara ta det lugnt. Så tråkigt väder ute, därför hatar jag detta land.............regn, vindar,mulet, snö osv det suger seriöst..Det kan vara kul ibland med snö men speciellt i Happis har vi det så jävla kallt så det är inte kul nåmer..vill till något varmt land! =) Tänk va härligt att bo i typ Spanien ..eller Miami beach owh yeah...ligga och slappa där på stränderna i värmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me want too.

Nåyesh , nu ska jag läsa aftonbladet så vi höres sen!
Adious amigos.

Puss på gullet (Jani då ;) ) <333


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?