fredag i sthlm

2008-09-05, 10:29:53 / Kategori: Allmänt
Hej! fan vad tiden gick fort sen förra fredan..nåja åker ju hem på söndag, ska faktiskt bli kul och träffa vänner & sen hunden såklart som jag saknat som fan! ..fast kommer ju sakna Jani :( Men har ju fått träffa honom nu ett bra tag :) ..sen får man bita ihop och vänta tills nästa gång hihi ;P

ja idag får vi se vad som händer, vi tänkte egentligen dra på krogrundor men Jani blev sjuk igår hade feber och är förkyld så jag tror inte det blir supa ..bara chilla hemma, men det är ju mycket mysigare än att kolla på alkisar :)

Idag vaknade jag halv 9 :O ..drömmde mardrömmar så orkade inte börja somna om för då hade jag säkert sovit hela dagen lång ;P

yesyes..får se om jag ska in till stan idag kanske eller så blir det imorn en sista gång innan jag åker home =>

Det är soligt & varmt ute idag igen! härliiiiigt =)

Nåjah kanske skriver senare eller imorn eller först när jag kommer hem , får se vad jag har för mig & så, Pussis

Jani, i love u bejb! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?