Godmorgon!

2008-09-13, 12:10:21 / Kategori: Allmänt
Gick inte riktigt att sova inatt, av min hosta och det,men nu på morgonen har jag fått sova några timmar..

Robban & Jorma kom just hem från stugan, Robban är så söööt alltid lika skitig efter att ha sprungit i skogen ;D

Skånemadde är påväg hit på en stund ska bränna en cd skiva åt henne för hon och några från hennes klass håller på med barngympa så jag fick tanka nån smurfcd åt dom ;D


Jag vill bli frisk så jag kan göra nå kul! tråkigt att sitta inne såhär länge =(

Nåjee..nu har jag inget mer att skriva men sen när jag är frisk ska jag försöka lägga lite mer bilder & så så det blir en roligare blogg, har inte lagt bilder på skit länge förutom igår såna där äckel bilder..haha,..

Tjao!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?