Godnatt!

2008-09-13, 02:11:59 / Kategori: Allmänt
Ska strax börja sova =) ..det enda jag gjort ikväll är att käkat kinamat & sedan godis och snackat med morsan & kollat tv då,pratat med älskling &  sen pratade jag med SKånisch i 3 timmar i telefon =O kan inte fatta att det gick så fort, nåmen iallafall

När vi insåg att vi snackat så länge så sa vi hejdå och sedan ringde jag Frida och kollade hur hon hade det osv, hon hade kommit till krogen det var ju bra det :)

Sen har jag kollat på nån konstig oldie movie, ganska sjuuuuk men ja hade inge bättre för mig & nu ska jag nog sova och drömma gött om min sötnows som dessutom är den sötaste i hela världen -v- I love you honey.

Älskling kommer nästa vecka hem! saknar dig så mycket! så kommer bli skit kul det ;)

Pussissar Gunatt.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?