Gokväll ;)

2008-09-17, 22:54:08 / Kategori: Allmänt
Hejhej! idag har det inte hänt något speciellt, órkade inte gå till den där Religion lektionen :) stannade istället hemma hos min bejb!

vid typ 2 tiden åkte jag & Jani hem till mig, sen for jag ut & promenerade med Frida & hennes Nelly & sen hade jag med min Robban ofc => .

vi promenerade typ över en timma :) & sen for jag hem och käkade  plättor, och efter ett tag gick jag & Frida hem till henne med hennes present hon fick den först idag alltså :) Det var vitt vin med nå kaktus smak, Frida tycker om vitt vin så tänkte att det kanske skulle va nå ;)

aja efter att vi fört vinet till henne så gick vi till ÖoB & köpte godis och Hanna kom också dit eftersom jag skulle köpa cigg åt henne ja och sen promenerade jag och frida hemåt eller jag for till Kimmo eftersom min bejbi var där :) Kom hem därifrån för en halvtimme sen, Har käkat en jääääätttttttttttte go pizza
skinka,RÄKOR,TONFISK,KEBABSÅS! YUMMII :D

kom just från duschen ska väl snart hoppa i sängen med min bejb ;) först kmr en bild på mig och frida.

Frida & Jag , i lördags.


Nattinatti ,puss på min pussgurka=D <3








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?