lördaaaaaaaaaaaah!

2008-09-20, 15:06:01 / Kategori: Allmänt
Hejhej, igår blev det drickande då ;) först var vi hos Mika med några people =) sen for jag,madde,madde & Frida till krooogen..först jetset & sen umpitunneli..det var helt ok har ont i bena som fan för dansade säkert 4 timmar i streck =D

Idag har jag väl bara latat mig och så, hade ingen sån dära jobbig bakis iaf ;) kändes faktiskt ingenting och det är skönt..jag vaknade vid 11 tiden och sen vid 12 tiden beställde jag & bejbi pizza...En familjepizza med ena halvan Tornado & andra halvan Del piero , och sedan mkt kebabsås på! MUMS! ;) sen var jag duktig och var på en promenad med Robban, sen kom Jenna hem till mig och ville låna lite kläder och så och nu är jag hemma hos bejb :)

Jajuste Marie du undrade varför jag inte får läsa spanska..nå eftersom vi har våra lektioner mån-torsdag i Torneå så passar inte tiderna in med mitt schema då spanskan är..visst är det orättvist!


Aja senare ska vi titta på Mirrors , hoppas den är riktigt läskig! ;D

nu har jag väl inget mer och tillägga så vi höres senare, Hejdå ha en trevlig Lördag kväll sötnosar ;)


Jag älskar dig Jani!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?