måndag .

2008-09-01, 09:40:00 / Kategori: Allmänt
aa fifan trött som fan är jag ;S fattaringenting kan inte sova haha men är ändå svin trött ;P ..NÅJA ska snart ta och dricka massvis mjed oboy så man piggnar upp, och sen sån där vitamin grejjs.

Ja idag är det inte så fint väder eller inte just nu iaf :( MULET , fan vad shit.

Älsklingen är ju och jobbar ska in till stan ensam & shoppppaaa om jag hittar nå najs dvs ;)  ..

En sak är ju lite tråkigt jag kan ju inte ta nå bilder nu när jag är här så det enda jag kan göra är ju att visa bilder på det jag köpt typ sen när jag kommer hem..aja.

Jag vill inte alls tillbaks till haparanda, åker endast p.ga körkortet som jag håller på nu med att grejja, har tid på fredag så.

Jag tror jag har bestämt mig för en sak :) jag ska nog flytta hit nu inom 1-2 månader när vi fixat egen lägenhet..orkar inte vara i haparanda.

nu ska jag inte underhålla er nåmer med mitt tråkiga snack, cya!

Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?