Onsdaaaaaaaaaaag .

2008-09-10, 17:24:35 / Kategori: Allmänt
Hejhej! vaknade vid halv 11 tiden idag ..eftersom jag och frida kom hem ganska sent igår vid halv 2 så jag hade kunnat sova längre fan ; ) Men tänkte det är bäst att vakna så man inte sover bort hela dagen lång, sen var jag en sväng ute med Roppsi på en liten promenad och sen drog jag till skolan och våran grupp samlades och hade projekt arbete.

Sen åkte jag och frida med gina till preem och sen gick jag och frida till stadium & skopunkten och sedan till ikea för en fika och sen drog vi vidare till Torneå och kollade kläder.

Hittade dock inge bra ;(

Lägger in bilder sen på mig och frida från ikea =)

Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min
ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det
bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet! <3

Gissa vem det är till? ;) Haha Jani såklart :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?