tjabba!

2008-09-04, 10:52:03 / Kategori: Allmänt
ahfifan vad bra väder det blev idag, det borde ha varit så varje dag så hade man fått färg :)

har just käkat frukost och funderar om jag orkar dra till stan idag? jag måste ännu köpa en handväska(vet vilken jag vill ha) och ett tilll par jeans och sen skulle det va kul med en klänning eller tunika och ett bälte iaf..men satan vad det svider i plånboken!

Imorn ska vi ju dra på krogrundor som förra helgen ;D och då kommer de gå myyyckkkett pengar..blä =(

nåja jag kan ju annars dra på lördag till stan om jag inte drar idag, får se hur jag gör =)

har blivit dålig på att blogga nu ..men har haft annat att göra osv men kommer bättra på mig sen där hemma när jag har tråkigt som jag brukar ha . :D


nu har jag inget mer att skriva så Cya!

jANI <333


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?