back home.

2009-04-19, 14:12:12 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen..körde Elin till Luleå också :) och nu sitter jag hemma & käkar lasagne.
Igår vart vi på Piteå Havsbad :) jävla 120 kr på en Lördag!! ganska dyrt att bada, men skönt var det!

efter det for vi hem till henne óch chillade & snackade lite girltalk, efteråt for vi till coop & handlade
godis, chips & dip..längesen jag åt chips o dip! mums.Sen vart vi sugna på chili´n chees..så vi körde till drive in & beställde 1 chili cheese..han i kassan garvade åt oss..att vi bara beställde det :D
Sen satt vi där o käkade upp våra 4 chili chees bollar i bilen och sen drog vi till Elin.

Vi kollade en film den handlade om en tjej som blev porrstjärna , den var faktiskt bra.
Kommer inte ihåg namnet nu på den.

yes det var en trevlig helg, inhandlade samtidigt lite från gina tricot, ´då gína tricot i Piteå är
 bättre än Luleås eller Torneås tycker jag,Luleås är iallafall sämst!

I Fredags så fixade jag & Elin oss, sen for vi påstan för skojjsskull o kollade läget, åt god mat och sådär..
& då kom det en tjej som ville fota oss till en tidning :) Försökte hitta bilden men hittar ej! ..får se om Elin hittar den senare i någon piteå tidning ;p

Ser ut som att vi ska på fest haha.


Försökte få en bild på Elins kattunge men den var så jäkla busig så det här är bästa fotot jag fick.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?