Goddag!

2009-04-24, 13:54:55 / Kategori: Allmänt
Idag har jag vaknat vid 10 tiden :) då åt jag frukost och började direkt med att storstäda här hemma,
Har hängt ute mina kläder för vädring(det ska man göra 1 gång om året!)
 
Sedan har jag lagt ut alla sängkläder för vädring, även madrassen osv.

Ja och sen torkade jag taket & tapeterna som man också ska göra 1 gång om året.

Sedan vart det ju o dammsuga, moppa golvet & torka hyllor! ..

och tvättat kläder har jag ju också, eller håller fortfarande på, för ska tvätta flera tvättar.

Gud vad skönt det känns att ha såhär rent rum, luktar så gott o fräscht..har nog aldrig städat så här ordentligt själv!
Det är alltid min äldre syrra & morsa som har städat bra åt mig, jag slarvar alltid så!

under tiden jag rensade mina skåp och så , så hittade jag gamla teckningar:

eller jag hittade också ett diplom,när min äldre syster gick lumpen så var vi och hälsade på & då fick jag göra någon sorts hinderbana o sen fick man nå priser och ett diplom :)

Den här katten målade jag när jag gick i årskurs 1, alltså var jag 7 år gammal.

Ja och här står  t.om datumet, jag var 8 år när jag ritade denna stjärna.

okej den får bli sne, orkar inte bråka! .
Jag har ritat min mormors hem,Sen har jag skrivit vad jag tycker om att göra på fritiden
och då har jag skrivit att jag tycker om o bada i badhus & jag tycker om att leka med Linda & Gucci(Linda är en gammal vän som flyttat till skåne) & Gucci var en söt collie vi brukade umgås med.
Sen har jag skrivit att jag tycker om o rida(fast jag inte red ofta), och att vara hos mormor.

Nå nu måste jag ta en dusch och sen börja sortera mina kläder i skåpen!

tjao, höres senare.

puss baby!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?