Hallo.

2009-04-09, 17:51:32 / Kategori: Allmänt
Har just ätit kinamat och är mätt som fan! ..huvva :(

Var tidigare till Kalix och hämtade Jorma, han får komma hem under påsken..sen åker han tillbaks =/ ..

Efter Kalix så var jag o morsan o handlade mat och godis till påsk :) ..
Jag drog in på Gina tricot..& slösade genast en tusenlapp..en sak hade dom inte som jag hade velat ha..,men nu köpte jag dom där håliga jeansen iaf  :) ..Bara dom inte börjar hänga senare för då får jag damp!! ..jag har alltid så otur med jeans först sitter dom bra sen lösa som fan, så nuförtiden köper jag försmå jeans eftersom dom sedan sitter perfa.

& Dom här var lite tajta så..men vi får se :) Hooppppas dom är bra.



Sen köpte jag vita jeansleggings & 2 kjolar :) finfint..


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?