i can feel your pain even if you are thousand miles away..

2009-04-07, 17:22:11 / Kategori: Allmänt
Hejhej
Idag har jag vart ute med Robban & mamma på isen, skönt väder är det verkligen.
Sen tog mamma med mig till en affär i torne där dom hyr ut balklänningar, men hittade ingen i min smak därifrån,
men nu har jag hittat en som jag vill ha! :)

måste köpa skor & en fin väska till som matachar klänningen.

Sen var jag & mamma på ikea, hon köpte lite saker hit hem till påsken..vi kollade även på överkast till mig men det fanns ingen på ikea i min smak så vi skulle visst kolla imorgon..på andra ställen.

Nu har jag bara suttit här hemma och håller på med lite saker på nätet.

Only you can make the darkness bright,
Only you can fill my heart with light,
Always in my thoughts
but never in my sight,
Without you i dont think
i have the strenght to win this fight

Saara-MAria

Vad är de för färg på klänningen? :)



2009-04-07, 20:56:17 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?