Tjeeeenaa.

2009-04-16, 23:07:15 / Kategori: Allmänt
vad har hänt med folket, jag skriver knappt nånting och läsar siffrorna stiger :O weird! ,
men då vet man att man är väldigt intressant haha.

Imorgon drar jag iväg mot Piteå, & först åker jag in till Luleå och hämtar Elin ..sen blir det Pite havsbad,
 var typ hundra år sen man var där sist så ska bli kul! =)

Playa de las americas, im taking a drink..mina ben ser överviktiga ut!


Fattar ni hur skönt det var varje morgon..vakna & gå ut och lägga
sig på madrassen i poolen..me like.


Så jävla god mat,the canarian potatoes & file mignon..från Las rosas.

haha och här en bild på mig o frida för ett tag sen! ..


Nu fick jag bråttom, får stoppa in mer bilder sen..Pussis.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?