usch & fy vad mätt man är !

2009-04-01, 18:18:08 / Kategori: Allmänt
Har ätit just en chili hamburgare från Keskus grilli , fan vad gott det var :) ..
åt igår på frasses också så nu får jag ta o chilla från skräpmat ett tag ;D

Ska snart till gymmet..sen blir det solarium då jag känner mig som snövit! :D ..
Fan jag glömde mobilen i bilen, tänkte lägga in lite bilder..men får väl göra det sen :)

Har köpt ett par jeans idag & sen massa underkläder...inget mera, eller jo köpte ett bälte men inte åt mig själv =)

vill hitta nå fina linnen eller tunikor..nå får se sen senare om man hittar nå ;p

fan vad jag blev trött när jag åt den där mega hamburgare..kommer vara väldigt slö
 på gymmet! men får försöka anstränga mig lite.



nu dra, tjaooo =)
Saara-Maria

skulle vara roligt att själv också gymma :)



2009-04-01, 18:57:39 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?