Depp

2009-08-03, 22:54:23 / Kategori: Allmänt
har inte pallat o skriva, en familj kom & hämtade Robban i Lördags..han kommer troligtvis stanna där.
Han måste flytta just på grund av att jag ska flytta,mamma jobbar,syrran går i skolan & Jorma inte finns kvar här nånmer.

eller så kan jag välja ett tråkigt liv åt min hund istället och låta honom vara här hemma tills vi slutar jobbet osv,NEJ TACK!

Han ska få världens bästa hem, dom har 4 andra hundar + en katt och människorna var riktiga djur älskare,
dom tyckte verkligen om hundar iaf!

Han får vara ute varendaste dag och leka med dom andra vovvsingarna så kul har han iallafall :)

Dessutom så var hon sjukskriven så hon är hemma 24/7,och om hon inte är hemma så har dom en annan där.

Så det känns bra,det är jäkligt jobbigt att jag inte kan få ha honom hela hans liv..men han kan ju inte flytta med mig till lägenheten tyvär..men jag vet att lilla Robban kommer få det bra där :)

Jag får ju hälsa på också så ofta som jag bara kan!

Världens härligaste och ballaste hund i love you :) <3
Saknar han redan som fan :(






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?