Godmooorning!

2009-08-13, 11:54:41 / Kategori: Allmänt
Mötet gick bra :) gick bättre än väntat.

Just nu väntar jag på att få min mobil tillbaks, jag pratade med lilla Sofia i telefon o morsan pratar med
henne nu..tänkte ringa Frida för hon hade ringt mig när jag var på mötet och sen måste jag ringa Heli också!

yes just fick jag i posten retur sedeln så jag kan returnera min mobil, jag vet..den har vart sönder skit länge
men har bara inte kommit ihåg o skicka den..men äntligen idag ska jag posta den och det kommer garanterat
 ta tusen år innan den är lagad.

Jag säger er bara, köp inte nya telefoner..dom äldre är mycket mycket bättre och jag syftar inte på stenålders mobiler
utan t.ex den Nokian med första färgskärmen osv.

jes men nu ska jag packa in min söta mobil och sen ta och göra buisness...men ha en bra dag allihopa!

Pusstjao ;)

here's my lovely phone..
Nokia 6600



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?