Godmorgon ;)

2009-08-12, 09:39:26 / Kategori: Allmänt
Äntligen har jag stigit upp såhär tidigt, klockan 9!!! har sovit till 11-12 nästan varje dag.
Snart ska jag hoppa i duschen o sen ringa o kolla om Heli är vaken då vi ska till tositori.
& sen ska vi till en annan sak ocksååå..

Sen ville Jani bjuda mig igen på käk, han vill att jag ska bli fetare..haha ; D nämen shit the same,
jag ska käka buffe sen får man träna lite extra.

igår på kvällen städade jag & Heli mitt rum så nu är det jäkligt rent och har rensat massa grejjer också.
Thanks for the help H. :)

innan det vart vi o cyklade osv, sen var jag också på en natt promenad med Madeleeine,..
sen kom jag i säng ca 01.30 :)

menmen nu ska jag hoppa i duschen kanske slänga i mig nåt i munnen för är hungrig ocksååååå...
eller så får jag bara vänta tills jag äter buffe.

som sagt så har jag inte tid o skriva ofta, men skriver sen när jag har tid.

Pussis!
hmm vilken bild..vad gör jag?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?