Godnatt

2009-08-23, 23:38:49 / Kategori: Allmänt
Var på en kvälls promenad med Madde, vi for förbi frasses hon köpte en burgare och milkshake
 och jag köpte en choklad milkshake. :)

strax ska jag ta och sova, känner mig trött och frusen.

Tänkte bara skriva Godnatt och sen måste jag belöna mig själv för att jag är så duktig på en massa saker
+ att jag har varit aktiv på bloggen haha :)

Sen vill jag bara skriva att;
Jag älskar dig Jani! jag kommer fortfarande ihåg dagen vi träffades, du hade just fyllt 19 :)
så gammal som jag är nu, den kvällen var seriöst så jävla kul :)
kommer aldrig glömma den kvällen,det var så mysigt.
i November var det tre år sen, vi stod utanför Ponderosa som fortfarande fanns då.

och vi blev tillsammans i Januari, så om ca ett halvår har vi varit tillsammans i tre år.
Kan du tänka dig? tre åååår...jag hoppas det blir hela livet! :)
Jag hade inte pallat utan dig vid min sida, du är det bästa som hänt mig.
vill bara att du ska veta det, fast det gör du nog! hihi
Jag älskar dig.








men nu vart jag trött så  Nattinatti! ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?