Im boooored....

2009-08-29, 15:39:25 / Kategori: Allmänt
Jag har sovit med smink inatt så mitt ansikte ser inte så fräscht ut idag..
ploppade såklart upp lite finnar också, jag var så trött att jag inte orkade tvätta bort sminket..
Nå som tur är så försvinner det rätt fort för mig iaf (:

Ett tips är att använda illodin, då drar finnen directo!

Jag vill ha en snygg bloggdesing..en snygg header, ingen som vill göra åt mig? jag orkar bara inte!!
tar sån jävla tid! :)

Säg bara till om nån har lust så får ni gärna hjälpa mig ;)

Jag i mars klappar Maddes häst,
 hade just kommit från Playa de las americas så vart lite smått härligt brun i ansiktet :)

En gammal bild, här var jag 14-15 :)

Första bilden Jani såg på mig hihi :P där var jag snart 16 år...hihi,guu vad tiden går fort!

Mamma,lilla systerdotter Sofia :) och Jorma,Rest in peace..vi saknar dig :( <333

Jani & Robban....ni kan inte förstå hur mycket jag saknar Robban..:(


Some memories...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?