Mänkkiii!!

2009-08-03, 23:32:48 / Kategori: Allmänt

Igår köpte jag & Heli tonfisk sallad från Amanda, fy vad gott :) med vitlökssås.
& Idag har vi käkat,chili n' chees & mozzarella sticks, chili n' chees ska jag nog hålla mig till dom är mycket godare.

Fan vad jag får ångest när jag ätit så mycket skräpmat haha ...åt ju i förrgår pizza också! ;O

fyfan nu får det vara slut för ett tag iaf :) men jag & Heli har iaf tränat lite också, vi tränade lite zomba fitness aerobics
 & salsa osv ;) kulkul...måste nog träna lite oftare så man får bort det där överflödiga man har! helt onödigt o ha det,
det är bara i vägen ;)

vi har tagit lite sol också, men för lite...jag vill bli brun igen!! jag hatar o vara blek..blä,
och imorn måste jag vakna klockan 08.00 , och dra till tosi tori o sälja lite grejjs.

SAKNAR SAAAAAAAAAAAKNAR MIN BEJBI BJÖRN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sen efter jag & H har vart där så ska vi kanske träna lite zomba fitness & sen dra o bada,kanske på cape?
vi får se ...

äsch nu avsluta hära! ..ska umgås ist  med H ..Pusstjao ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?