Shopaholic'

2009-08-12, 21:06:04 / Kategori: Allmänt
jag har kollat den ikväll...har tänkt se den för länge sen men har bara aldrig blivit av..
den var ju som jag trodde,helt kul och så men ja lite nördig.
Men det kunde man ju redan förutse att dom två också skulle bli kära..dooh.

Ja mobba mig för dooh, ingen säger väl det nuförtiden? utom jag..kan kläcka ur mig det ibland..so what..

Jes, idag vart vi förbi tosi tori o vi hade tjänat över 1000 spänn nu så det går framåt.
Dessutom köpte jag en snygg party top idag..men ska spara den till ett speciellt tillfälle.

jag är så trött, känns som att jag aldrig får vila haha..menmen imorn har jag också massa saker på schemat,
blandannat möten.

Man kan ha fullt upp fast man är arbetslös vet ni! jag trodde jag skulle sitta o glo i väggen dagarna långa,
men nej nej.

snart ska jag ut en sväng med Frida och Maria..men endast en liten sväng, är så trött och jag måste ännu duscha..
mina planer var bastu, men det kommer jag absolut inte palla med idag.

Gårdagens outfit..SCHLIIITEEEEN!! och magen vill vi inte visa, då får man bara ångest.
fast egentligen, who gives a shit?

Sen vart vi ute o cyklade igår kväll då..så blev det kallt så var tvungen o stoppa varmare kläder.

& Heli :)


Nu adios och Godnatt för jag kommer inte skriva mer idag :)
elin

har du köpt skinnjacka nu? :D



2009-08-13, 15:11:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?