Svennebanan...... ;D

2009-08-14, 10:42:12 / Kategori: Musik
Godmorgon :) jag sitter här och äter english breakfast och dricker ice coffe till så att jag ska piggna upp.
satt uppe till 03 inatt...kollade en film med Heli & Jani som hette the last house on the left side,

den var brutal, jag vet inte riktigt om den var så värd att se..den var hemsk!

Ja, idag är det Fredag..månne vad man ska hitta på idag? vill göra något kul! =)
nå får se sen senare, nu först måste jag till tositori eftersom vi inte var där igår, ska se hur mycket jag tjänat ihop.

yes..nu har det börjat bli jäkligt kallt ute..ibland till och med mitt på dagen kan man frysa,
så man märker att det börjar bli höst :(

Så ska kolla om jag hittar någon snygg skinnjacka o beställa.

juste, Frida fick körkortet igår äntligen! Grattis! =) <3

nu ska jag titta på bilar för jag vill ha en ny och sen ska jag kolla om jag hittar snygga skinnjackan..
ha en trevlig Fredag fall jag inte hinner skriva mer idag!

Pusstja!

förresten vad tycker ni om låten Promoe- svennebanan? ..jo vet att den är rätt gammal.

Ginaaa

tkr om melodin i mitten ungefär men uscha hatar låten annars ! tkr inte om hans gnäll "svennebanan" !



2009-08-15, 02:51:59

Ginaaa

ja om ni inte vill komma med ut å gå ? =)



2009-08-15, 21:33:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?