UT OCH MOTIONERA!!!!

2009-08-31, 20:28:26 / Kategori: Allmänt
Strax ska jag och gissa vem? Ja Heli ofc my horse...ja nu sluta svamla, vi ska ut och cykla och
promenera och sånt dära nyttigt.

Hela dagen idag har bestått av att jag har städat hela huset ville göra en nice surprise till morsan :)
Sen har jag fört mina uggs på lagning, får dom nästa vecka! Wiiee

vad mer, ja sen vart vi och skänkte massa kläder till Röda korset!

Efter det ringde Helis morsa att hon hade köpt ett nytt bord + stolar från Jysk så hon behövde
min transport hjälp och såklart så ställde jag upp.

Det tog ca 2 1/2  att bygga upp allting, bordet gick jätte fort men stolarna tog seriöst skit länge!

Jag hade haft bild på när jag bygger också men tyvär är dom i systers mobil och orkar inte börja lägga in dom
så ni får istället nå andra random bilder! hihi

Ville ha på min jeans jacka igår, men för kallt!!! JÄVLA HÖST :(
och min mage är helt svullen av min mens !!

Min "STÄDoutfit"  förutom den dära koftan :) Provade syrrans kofta.


Nu ut, pusssis ;) ; )

emma

hoppas du har en bra tisdag (:



2009-09-01, 14:17:17 URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?