Godmorgon :)

2009-12-15, 12:13:28 / Kategori: Allmänt
sitter just nu o käkar frukost, och där ute har det kommit lite snö faktiskt ..men synd att det är hela 15 - där ute,
jag fattar inte att vi kan bo i såhär kallt..det är sjukt ,
 jag önskar det kunde vara typ max -2 och massor med snö o ja ändå helt varmt åsådär, det är så härligt..
men diggar inte alls när det blir så många minus..jag håller på o dö redan vid -5 minus grader så..

igår kollade jag filmen "2012" hos janzi med janzi,h,j,j,a den var jätte bra tyckte jag. :)
tror ni det kommer hända på riktigt som maya folket säger? =)
ni som inte vet, så handlar filmen just om att människornas undergång sker år 2012,

jag vet inte riktigt vad jag ska tro, dom har haft rätt hittills men människans undergång är nog lite väl o ta i med,
det enda jag tror sker om något sker är väl något litet, inget sånt där farligt :)

men jag tror faktiskt en dag det kommer hända att människorna på jorden dör ut,
eftersom vi gör det till oss själva ..vi kör bil(hur bra är det för någon av oss?) vi gör allt som inte fanns i början av människo livet därför kommer vi att ta död på oss själva men det är sånt vi får ta.
Men det kommer först hända om många många många år, och det är min tro ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?