gooosh

2009-12-25, 23:49:15 / Kategori: Hår ;*
Hej allt folk ;)

Jaa som ni ser så blir det inte mycket bloggande,
har ju fullt upp med familjen nu när sofia,benny och johanna o jens är här :) måste umgåås..och vi har haft kul!,

Idag gjorde vi Ägg toddy, american way..det var gott :)

jag kommer lägga in bilder säkert imorgon eller övermorgon från julen och så!

Idag vart vi tidigare och åkte skridskor, jätte kul vare..har inte åkt på säkert 3 år minst.
Det enda var att det var över 20 - så det var svin kallt..
men seriöst någon dag när det blir mindre än 10- då ska jag ut o åka det kommer bli härligt ska tvinga med sötnosen eller kanske några vänner =)

Det var första gången för Sofia & Benjamin, dom tyckte att det var roligt iallafall!

By the way så har jag världens problem...jag grubblar över mitt hår,
jag har världens största utväxt som jag redan berättat om och då tänker jag gå till frissan nästa vecka,
 men the question is..ska jag färga sån där färg jag visade er på bilden?
Ljusblondt med mörkareblondt lite bruna nyanser...eller platina blonde as always?
eller som jag hade på balen ..silvrigt?

help meee..im going loco!! en dag ska jag ha världens bästa stylist som ska styla mitt hår precis som jag vill,
och då kommer jag ha vackert hår everyday..det är iallafall min dröm hihi :)
jag älskar snyggt hår!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?