Gokväll ;]

2009-01-18, 21:20:25 / Kategori: Allmänt

Kom just från duschen, har tagit bort hårförlängningen..såg så knasigt ut när jag tappat slingor osv, sen tänkte jag att det är bra för håret att vara utan ett tag och jag ska beställa nytt!, men frågan är..vad ska jag ta? keratin vax? tejp? eller stickhair or what..finns så mycket att välja mellan.Fast en sak är säker ALDRIG MER LIM! NEVER EVER.

Jag funderade också på om man skulle ta hår med självfall, kanske skulle va snyggt :)..men får se ska kika lite på vad som är minst jobbigt att lägga på och ta av.

Ja idag har jag varit på 2 promenader iaf, först gick jag med älskling & Robban i riekkola..sen for vi hem och morsan o dom hade beställt pizza så smakade en bit..fast jag ätit igår också ..hihi, sen for jag med frida och robban..vi promenerade runt industri området.

Sen när jag kom hem så kollade jag och Jani på beck,& sen lagade vi mos & köttbullar och åt det..gottgott.

Juste fan kom just på att jag har glömt att prova Philip B Deep conditioning creme rinse, har fått den i julklapp och philip B ska tydligen vara skit bra för torrt/slitet hår, och det hade ju passat bra nu när jag tog bort hårförlängningen, nå jag får väl försöka komma ihåg det till nästa dusch ;p



"Gör ditt hår silkeslent! African Shea Butter, vetegroddar, sojaprotein och eteriska oljor ger styrka och fukt till det mest torra hår. Reder ut och gör håret glänsande och lätt."

Det finns att köpa på http://www.eleven.se/

60 ml 99 kr.
178 ml 279 kr.
947 ml 850 kr.



nåja, ska ta och lägga en ansiktsmask..Tjao =) I love my bejb <3
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?