Hallo!

2009-01-12, 18:04:26 / Kategori: Allmänt
fyfan vad trött jag är ska jag säga! är inte van att vakna så tidigt nu när man varit van o sovit länge under lovet :) ..f y så skönt det har varit, önskar man hade några veckor till julllov hehe! .. Nåja Thailand snart & då blir det o chilla 3 veckor ;) .

skönt sen när man gått ut skolan då får man göra vad man vill, välja om man ska chilla ett bra tag eller jobba eller börja plugga nånting..jag ska fan ta det lugnt ett bra tag innan jag gör nå & unna mig saker som jag tycker är kul osv! ..


Får kämpa några månad till!


Börjar bli dags att bestämma sig över vilken balklänning man ska ha! för dom flesta har redan fixat , förra terminen eller nå år sen, men det har inte jag som vanligt är jag så seg ;)

Jag har ingen aning alls om hurdan jag ska ha? , vilken modell..kort eller lång? vilken färg osv..nån som vet nå snygga balklänningar? :)





svårt att veta ! ;P ..Nåja ska dra nu, höres.Tjao



susan

Wow vilka klänningar! =)



jag är sjjuk :(



kram <3



2009-01-12, 19:39:52 URL: http://tyrassusans.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?