Halloj!

2009-01-02, 20:23:43 / Kategori: Allmänt
Nu mår jag lite bättre för en stund så jag orkar skriva blogg :) Har tagit en tupplur på 2 timmar så..sen kollat American Idol , det är så kul och se såna som skämmer ut sig..man undrar ju om många man verkligen kan va sådär retard som vissa är :D hehe..

Så idag är det Fredag..jag har käkat chips & Dip med min bejbi :) Testade en ny dip för en gångsskull annars käkar vi alltid Vitlök! det är så gott, idag testade vi Parmesan ost & Vitlökssmak..det var helt okej..men vitlök är ändå vinnaren hittills ;)

Jajjemännsan, sitter här och funderar på hur jag ska göra om min blogg är så less på min design..vet inte alls vilka färger och så jag ska ha :) ..Kanske brunt tema? :) aa vi får se, funderar på att lägga tillbaks ipoden som jag hade tidigare.Fast ofc så att man själv får lägga på / stänga av musiken för jag hatar verkligen när man klickar på någons blogg och så börjar en låt spela..speciellt om det är såna låtar man inte diggar.

Yes, ikväll ska jag inte göra allt för mycket..gå och duscha iaf sen funderar jag & Bejbi på om vi ska kolla på Freedrom writers, den hade fått bra betyg och så :) igår kollade vi på en film som heter Not without my daughter, den är baserad på en sann historia om en Amerikansk kvinna som är bosatt i Amerika med sin man som är från Iran, dom har en dotter tillsammans..och hennes man vill åka och hälsa på hans familj i Iran, han säger att han inte sett dom på 10 år osv, men den här kvinna var inte så sugen på det eftersom hon visste att i Iran så har dom helt annan religion & att kvinnan behandlas som skit där, men hennes man svor på Koranen att inget skulle hända dom & att dom skulle vara tillbaka inom 2 veckor..och enligt deras religion så bryter man mot lagen om dom svär på koranen och sen inte håller löftet.

Men såklart hon trodde på sin man, hon älskade ju honom & han henne och dom hade ju en liten dotter tsm.

Hon åkte dit och ja det är väl det den handlar om, vad som hände..hur han bröt löftet, hur han förändrades & började behandla henne.

Den var faktiskt helt bra :)

Nåja nu ska jag mysa med min bejbi! btw så har vi varit tillsammans nu i 2 år och det känns jäävligt bra, jag älskar honom såå mycket! :) & Hoppas vi kommer vara tillsammans föralltid ;) <3

Jag älskar dig!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?