Hellou ;)

2009-01-18, 11:23:29 / Kategori: Allmänt

Godmorgon, vaknade just! så jävla skönt att sova hade kunnat sova fler timmar men försökte tvinga mig upp eftersom imorgon är det skola så måste kunna lägga mig tidigt så jag orkar vakna upp också..

Ja i Fredags var jag & drack med Frida & sen körde s-m bilen, vi for sedan till Umppari..vilket var sådär kul, vi dansade och minglade runt...men jag kände ändå att "fyfan vad less jag är" .

Det händer som ingenting..alltid samma sak, så nästa gång jag ska ut så blir det någon annanstans.

Yes, och igår då chillade jag & bejbi..var ju helt slut efter fredagen..vi beställde pizza, kollade film m.m :)

Nu sitter jag och väntar på att sötnosen ska nångång ta sig till duschen så vi kan käka frukost och sen åka till mig, vill så fort som möjligt för jag hade min lilla krog väska med mig och där rymdes ju inte astma sprejjen så har svårt att andas..eftersom jag inte tagit sen fredags.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?