Howdie.

2009-01-08, 19:14:16 / Kategori: Allmänt
La just i tvätten,duktig jag är :) , jag orkar inte vara sjuuuk! så försöker göra en massa, tänkte gå ut med hunden också fast ingen bra ide när man är sjuk och när det är så kallt ute, men jag gick och mötte syster..gick bara ca 15 min och fick feber & börja nysa direkt..fittigt alltså.

äsch hoppas man mår bättre ihelg för då kanske det blir Eden eller Kuusamo skulle va trevligt att komma bort en liten stund härifrån..1-2 dagar =)

För det är som först i Februari jag kan åka utomlands, det är iaf snart :) längtar som bara den även om man ändå kommer tillbaks därifrån men skönt så länge det varar.

Efter man gått ut skolan så kan man ta och flytta härifrån ;P det är bara några månader kvar..ca ett halvår!..

Jag & Madde ska åka någon dag och titta på lite balklänningar, annars om man inte hittar här någonstans eller på nätet så får man kika utomlands då det kan va billigare också. :)

Nåja nu 0ff. Pussis











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?