Tjabba!

2009-01-15, 20:57:29 / Kategori: Allmänt
Yes imorn äre fredag!! skönt med helg, haha fast har ju inte varit i skolan både idag eller igår , men ändå jag orkar bara inte!!! ruggigt less...vill bara sluta skolan och flytta härifrån :)

måste bara kämpa till jag tagit studenten om några månader bara..sen blir det att flytta äntligen :) se världen osv, finns ju så mkt mer än den här lilla hålan & hela Sverige överhuvudtaget..

Nåjeeeh, vad har hänt idag då..inte så mkt men har varit på promenad med Frida, Robban & Nelly.

Sen for jag,Jani & morsan till ica och handlade, jag & jani köpte ju smörgåstårta och for hit till honom och mumsade hihi, sen har jag även käkat chokladpudding..värsta tjockisen ;p

Men det är så gott! =)

Yesyes..älskling är just nu i duschen och jag håller på nu och budar på lite saker på Tradera! det är rätt så bra sida..fast man måste ju dock vara försiktig med att folk kan lura en på pengar.Det är bra att Payson finns ;) om ni inte vet vad det är så är det ju bara att googla och läsa om det.

vi ska kolla på die hard 3 tror jag, för vi började kolla den i förrgår men jag vart ju så trött efter skolan så jag slocknade bara ;p hann se en halvtimme hehe så får ge ett försök idag då.

nåja nu vann jag en sak som jag budade på !! så ska ta och skriva lite med säljaren,  vi höres..Tjao :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?