Tjena :)

2009-01-29, 12:12:29 / Kategori: Allmänt
Idag har jag vaknat klockan 7! Gunnar ringer och säger att jag kan få köra upp klockan 9 redan, hade annars tid 14.30..

Jag är så jävla glad att jag klarade uppkörningen var nervös som fan! ..men nu är det över..endast teori kvar då! :) ..hade 4 ifrån Godkänt sist så nu ska jag då klara det så har jag körkort och slipper stressa över den saken.

Har nyss vart o käkat på frasses, farsan ville bjussa mig o Jani innan han skulle åka iväg till Luleå :) ..

Har varit på promenad tidigare med Roppsi och funderar på en till nu medans det är ljust ute eftersom min lilla björn har fått mörker trauma igen!!! :O månne vad det är med honom :( ..det fungerade skit bra ett tag och han gick som vanligt fast det var mörkt ute men nu efter nyår har han fått spel igen...jävla raketer.

Nåja idag ska jag inte göra något intressant haha, utom att ta en till promenad p.ga skräpmaten och sen måste jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, sen ska jag tvätta kläder :)

Duktig Anzaaaa!! ;D.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?