trött

2009-01-22, 15:52:34 / Kategori: Allmänt
som fan är man! .. har nyligen kommit hem från skolan, trött och hungrig var man..åt just god mat som morsan hade gjort :) ..

jag har sån lust att sova men måste hålla mig vaken för annars kan man inte sova på natten och det är skit jobbigt det..

Kanske borde ta och plugga lite teori eller nåt! fast har tröttnat på det , jag kan ju ganska mycket redan..men tyvär så måste man nog kunna allt..

Yesyes, undra när min sötnos slutar jobbet, han sa att han bara skulle ha halvdag men han har tydligen inte slutat ännu..han skulle till boden och jobba så dom borde va hemma snart tycker man!!

jag tror inte jag hinner få min klänning till imorn så måste nog gå och handla något, men det kanske jag kan göra i Luleå..en snabbis ;p för här hittar man inte så bra tyvär :( eller inte sist jag var iaf ;p

ska försöka fota så mycket som möjligt imorgon hehe ,eftersom jag aldrig gör det på fester..glömmer typ bort,men imorn ska jag försöka ;P

fan att man inte hittar såna där fodralklänningar nånstans, dom hade förut på gina tricot typ förra vintern/våren..men så dum som jag var så köpte jag ingen ..så nu får man leta som ett psyk på nätet vilket inte heller går så bra för alla verkar ju tagit slut, fast det går ju att beställa från usa, men orkar inte betala så mycket frakt för ett plagg.

borde åka en sväng till Stockholm och kolla på American apparel där borde dom ha, men har liksom inte tid o fa nu ! men om någon läser det här och har sådana och sälja så skriv!! ;)

Nåja nu har min sötnos tydligen slutat! skrev just på msn hehe..

skriver senare ;p pusssis

Tomorrrow ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?