Ååh fint väder!

2009-07-17, 12:10:41 / Kategori: Allmänt
härligt att vakna till att solen lyser där ute :) Jag sitter barnvakt just nu,Johanna jobbar och Jens skulle föra nå grejjer :)
vi sjöng singstar och sen hyrde vi en film som hette Hard Candy..vad ska man säga om den?

handligen var väl bra, om dom hade gjort den lite bättre..den filmen var konstig!

Mmmh, jag längtar hem till min familj.specially the dog ;D hehe..men när jag snackade med Pernilla nyss
så seriöst..guu vad man inte vill till Happis, det är inget fel på stället..men dom här små fjortisarna?!

speciellt den här kända "hoe" jag ska inte skriva hennes namn här, för hon förtjänar inte det ;) att stå med i min blogg,
jag förstår inte..hon ser ut som 13, hon beter sig som att hon var helt hjärndöd..hon klär sig dessutom som en kratta,
och ja ni vet vad hon sysslar med..jävla äckel red head unge..du kanske borde mogna lite, för just nu är du inte
så poppis,vilket du verkar tro att du blir när du håller på sådära ..HIhi :D
 jag vet inte varför jag ens skrev om henne?
vem bryr sig egentligen...men man stör sig lite på när småbarn håller på sådär.
Men jag säger bara en sak,det är äckligt..
äckligt som fan...gå och dränk er små fjortisar.

Yes, men nu ska jag umgås med söta barnen här :) ..Ha en fin dag allihopa.
Vi får se btw om jag stannar i Luleå..syrran,jens och barnen åker ju till Hpda..och hon sa att jag får stanna här..
men får se, Anna frågade ju också om jag ville dra ut ikväll :) skulle ju vara kul o komma ut i Luleå också ;pp

men ska försöka få tag i Elin nu om det går :) ...Pusshej


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?