Anna Nicole Smith

2009-07-19, 23:31:42 / Kategori: Allmänt
Tjena, har suttit o kollat på hennes film på tv :) den var helt bra, den handlade ju om hennes liv.
Hennes riktiga namn var Vicki Lynn Hogan,Anna nicole smith var bara ett artistnamn.
Hon dog 8 Februari 2007, då var hon 39 år gammal.

Hela dagen idag har jag hållt på o nysa som fan...kanske fått svin sjukan? haha nämen hoppas det går över snart..

Jess..igår var jag o cruisade med F,M & L ..sen for jag till J och umgicks med M,L och J :) vi drack lite öl osv.
Så idag har jag vart seg hela dagen faktiskt inte gjort så mkt ? mer än nyst haha.

Jess, men nu när min dator funkar igen ska jag börja bli bättre med att lägga in bilder och så,
så jävla tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder..



Nu ringa Jani :) Godnatt.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?